Πέμπτη 31 Αυγούστου 2017

Επανέκδοση της «Ραδιοτηλεόρασης» αποφάσισε το Δ.Σ. της ΕΡΤ


Θα κυκλοφορήσει ως δωρεάν περιοδικό

Την απόφαση της επανέκδοσης της «Ραδιοτηλεόρασης» ως δωρεάν περιοδικό έλαβε το διοικητικό συμβούλιο της ΕΡΤ στη σημερινή του συνεδρίαση.

Επιπλέον, το ΔΣ της ΕΡΤ θα ανοίξει το κλειστό κτίριο της Μουρούζη και θα ξεκινήσει τη λειτουργία στούντιο.

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.