Οι ιθύνοντες των Καβαλίερς δεν πρόκειται να σταματήσουν στο trade του Τόμας, αφού έχουν ακόμη δύο παίκτες στο στόχαστρό τους…
Όπως αναφέρει το ρεπορτάζ του Σαμ Αμίκο στην ιστοσελίδα «Amico Hoops», η ομάδα του Κλίβελαντ συνεχίζει να ενδιαφέρεται για τον Καρμέλο Άντονι των Νιου Γιορκ Νικς αλλά και για τον Ντουέιν Γουέιντ των Σικάγο Μπουλς.
Αμφότεροι οι βετεράνοι άσοι δε διανύουν και τις καλύτερες ημέρες στις ομάδες τους και οι Καβς συνεχίζουν να παρακολουθούν από κοντά τις περιπτώσεις τους.
Σημειώνεται πως εκτός από τις προσθήκες, στο Κλίβελαντ ετοιμάζουν και αποχωρήσεις με τον Άιμαν Σάμπερτ να είναι κοντά στην πόρτα της εξόδου…
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.