Σάββατο 26 Αυγούστου 2017

Στη Θεσσαλονίκη το πρώτο βαγόνι του Μετρό

Στη Θεσσαλονίκη το πρώτο βαγόνι του Μετρό - Κεντρική Εικόνα/Video


Έφτασε σήμερα στη Θεσσαλονίκη και συγκεκριμένα στους χώρους της Διεθνής Έκθεσης το πρώτο βαγόνι του Μετρό της πόλης που οι Θεσσαλονικείς αναμένουν τόσα χρόνια για τη λειτουργία του.
Συγκεκριμένα, ο Πρόεδρος της ΑΤΤΙΚΟ ΜΕΤΡΟ Α.Ε. Γιάννης Μυλόπουλος, μέσω του προσωπικού του λογαριασμού στο Facebook ανέβασε μια φωτογραφία με το πρώτο βαγόνι του Μετρό της Θεσσαλονίκης.
Ο κ. Μυλόπουλος στην ανάρτηση του έγραψε χαρακτηριστικά «Έφτασε στη ΔΕΘ το πρώτο νέο, υπερσύγχρονης τεχνολογίας, χωρίς οδηγό, βαγόνι του Μετρό που θα κυκλοφορήσει δοκιμαστικά το 2019 και εμπορικά το 2020, οπότε και θα ξεκινήσει η λειτουργία του Μετρό, στη Θεσσαλονίκη».
Οι επισκέπτες της 82ης ΔΕΘ θα μπορούν να το δουν και να το επισκεφτούν κατά τη διάρκεια της Έκθεσης.
Δείτε την φωτογραφία από το βαγόνι του κ. Μυλόπουλου 


Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.