Η Σεβασμιώτατος Μητροπολίτης Πατρών Χρυσόστομος υποδέχθηκε στον Ιερό Ναό του Αγίου Ανδρέα την Εθνική Ανδρών, δίνοντάς την ευχή του ενόψει του Ευρωμπάσκετ.
πηγή: http://www.sport24.gr/Basket/ElladaBasket/EthnikiBasket/ston-mhtropolith-patrwn-h-ethnikh-andrwn.4797141.html
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.