Τετάρτη 9 Αυγούστου 2017

Στον Μητροπολίτη Πατρών η Εθνική Ανδρών



Η Σεβασμιώτατος Μητροπολίτης Πατρών Χρυσόστομος υποδέχθηκε στον Ιερό Ναό του Αγίου Ανδρέα την Εθνική Ανδρών, δίνοντάς την ευχή του ενόψει του Ευρωμπάσκετ.

Η αποστολή της Εθνική Ανδρών επισκέφτηκε τον Ιερό Ναό του Αγίου Ανδρέα στην Πάτρα, όπου και την περίμενε ο Μητροπολίτης κ.κ Χρυσόστομος.
Ο Σεβασμιώτατος Μητροπολίτης έδωσε την ευχή του στους παίκτες και το τεχνικό επιτελείο της Εθνικής και ευχήθηκε καλή επιτυχία στην ομάδα ενόψει του Ευρωμπάσκετ.
Δείτε το σχετικό VIDEO που "ανέβασε" η ΕΟΚ στον λογαριασμό της στο twitter:

πηγή: http://www.sport24.gr/Basket/ElladaBasket/EthnikiBasket/ston-mhtropolith-patrwn-h-ethnikh-andrwn.4797141.html

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.