Τετάρτη 2 Αυγούστου 2017

Μάτος: "Είμαι σίγουρος ότι θα προκριθούμε"

ΜΑΤΟΣ
Ο Λέο Μάτος εκπροσώπησε τους ποδοσφαιριστές του ΠΑΟΚ στην καθιερωμένη συνέντευξη Τύπου για το αυριανό παιχνίδι με την Ολίμπικ Ντόνετσκ. Ο Βραζιλιάνος αμυντικός του Δικεφάλου φάνηκε να είναι απόλυτα σίγουρος ότι η ομάδα του θα πάρει το εισιτήριο για τα πλέι οφ του Γιουρόπα Λιγκ.
Αναλυτικά όσα είπε ο Λέο Μάτος:
Για τις δηλώσεις των Ουκρανών μετά το πρώτο παιχνίδι: «Η αλήθεια είναι ότι δεν παίξαμε καλά γι’αυτό έκαναν και αυτές τις δηλώσεις… Είχαν κάθε λόγο να πιστεύουν στην πρόκριση, όμως είμαστε ο ΠΑΟΚ, είμαστε μεγάλη ομάδα, έχουμε συνηθίσει να παίζουμε στην Ευρώπη. Σέβομαι την Ολίμπικ γιατί έπαιζα στην Ουκρανία και έχω παίξει αρκετές φορές εναντίον της, αλλά ως… εκεί. Είμαι σίγουρος ότι θα πάρουμε την πρόκριση».


Σ.ΤΖΙΟΜΠΑΝΟΓΛΟΥ

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.