«Η αξιολόγηση στο Δημόσιο θα εφαρμοστεί. Η κοινωνία τη θέλει και κανείς δεν έχει να φοβηθεί από αυτό» διαμηνύει ο πρόεδρος της ΝΔ
«Η κυβέρνηση βρίσκει μπροστά της αυτά που έσπειρε στη Δημόσια Διοίκηση» αναφέρει, σε ανάρτησή του στο Facebook, ο πρόεδρος της ΝΔ, Κυριάκος Μητσοτάκης, αναφορικά με την αξιολόγηση στο Δημόσιο, η οποία έμεινε... ανεπίδοτο γράμμα, καθώς το 70%-80% των δημοσίων υπαλλήλων απείχε.Ο κ. Μητσοτάκης σημειώνει: «Όταν ανέλαβα Υπουργός Διοικητικής Μεταρρύθμισης έβαλα ως προτεραιότητα την εφαρμογή ενός συστήματος αξιολόγησης των Δημοσίων Υπαλλήλων. Δεν λέω νέου συστήματος, γιατί το "σύστημα" που βρήκα αφορούσε μια κατ' επίφαση αξιολόγηση. Όλοι οι υπάλληλοι έπαιρναν δέκα και η αξιολόγηση δεν είχε ούτε θετική, ούτε αρνητική επίπτωση».
Περισσότερα στο http://www.protothema.gr/politics/article/704292/mitsotakis-i-axiologisi-sto-dimosio-polemithike-apo-ton-suriza-tora-therizei-oti-espeire-/
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.