Δευτέρα 7 Αυγούστου 2017

Χορστ: «Εγώ είμαι το αφεντικό στους Μπακς, όχι ο Τζέισον Κιντ»

Τζέισον Κιντ
Τους ρόλους στους Μιλγουόκι Μπακς επιχείρησε να ξεκαθαρίσει ο general manager των «ελαφιών», Τζον Χορστ.
«Φυσικά, ο ιδιοκτήτης είναι ο ιδιοκτήτης και ο Τζέισον Κιντ είναι ο προπονητής μας. Έχουν ανάμιξη στα πάντα. Όμως όταν ανέλαβα αυτή τη δουλειά ξεκαθαρίσαμε κάποια πράγματα», ανέφερε αρχικά ο Χορστ μιλώντας στο «ΝΒΑ.com» και συνέχισε:
«Ανέλαβα για να έχω τον τελευταίο λόγο για όλες τις αποφάσεις. Πρέπει να αποφασίζω για τα πάντα και πραγματικά με στηρίζουν όλοι. Ο μόνος τρόπος για να μην σκέφτεσαι όλα αυτά είναι να κάνεις καθημερινά τη δουλειά σου χωρίς να σε απασχολεί τι συμβαίνει γύρω», υποστήριξε ο έμπειρος παράγοντας.

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.