Ο Ολυμπιακός ξεκινάει την προετοιμασία του τη Δευτέρα (21/8), αλλά αυτό δεν σημαίνει πως ο Βασίλης Σπανούλης θα περίμενε εκείνη την ημέρα για να ξαναπατήσει το παρκέ. Ο αρχηγός των "ερυθρολεύκων" συνεχίζει το ατομικό πρόγραμμα προπονήσεων που ακολουθεί στο ΣΕΦ, με τη βοήθεια του Μίλαν Τόμιτς και του Ανδρέα Γκατζούλη.
Τελευταία απόδειξη της αγάπης του για την προπόνηση το VIDEO που "ανέβασε" στον προσωπικό του λογαριασμό στο Instagram, όπου κάνει σουτ από μέση απόσταση (με τον γυμναστή της ομάδας να κρατάει αντίσταση). Κι επειδή έχασε δύο σουτ, φαίνεται πως πείσμωσε ακόμη περισσότερο, γράφοντας ως λεζάντα πως "αύριο πάλι στο ΣΕΦ, μέχρι να γίνει το 7/7".
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.