Η ΚΑΕ Άρης ανακοίνωσε το επιτελείο του Παναγιώτη Γιαννάκη για τη νέα αγωνιστική περίοδο, με τους Γιώργο Κετσελίδη και Σάββα Καμπερίδη να βρίσκονται στο πλευρό του "δράκου". Ο πρώτος μάλιστα επιστρέφει στην Ελλάδα μετά από εφτά χρόνια παρουσίας του στο εξωτερικό, διάστημα στο οποίο εργάστηκε σε Λιθουανία, Γεωργία, Λίβανο, Τυνησία και Κύπρο. Κατέκτησε μάλιστα εφτά (!) τίτλους είτε ως βοηθός είτε ως πρώτος προπονητής αυτά τα χρόνια, σε Ζάλγκιρις (2010-'11), Μία Τιφλίδας (2011-'13), Σαμπβίλ (2013-'14), Μοναστίρ (2016-'17) και ΑΕΚ Λάρνακας.
Γυμναστής των "κιτρίνων" θα είναι ο Παναγιώτης Ζάλογγος, ενώ ο Νίκος Κουκουλιάς θα ηγείται του ιατρικού επιτελείου.
Θυμίζουμε πως τη Δευτέρα (21/8) θα μπουν για πρώτη φορά στο παρκέ οι "κίτρινοι", με τους Χένρι Φρεντς και Ντιμίτρις Μόραντ να δοκιμάζονται από τον Παναγιώτη Γιαννάκη, με την ελπίδα να πείσουν και να υπογράψουν επαγγελματικό συμβόλαιο συνεργασίας με την ελληνική ομάδα.
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.