Παρασκευή 18 Αυγούστου 2017

Κερ: «Δεν έχω κανένα πρόβλημα με το νέο πρόγραμμα»

Στιβ Κερ
Άκρως ικανοποιημένος από το φετινό αγωνιστικό πρόγραμμα των Γκόλντεν Στέιτ Γουόριορς φαίνεται πως είναι ο προπονητής των «πολεμιστών», Στιβ Κερ.
«Δεν έχω κανένα απολύτως παράπονο από το νέο πρόγραμμα. Ο Άνταμ Σίλβερ και η λίγκα έκαναν πραγματικά τρομερή δουλειά τόσο με τη διαχείριση της κούρασης των παικτών, όσο και με το προϊόν που βλέπουν οι φίλαθλοι», υποστήριξε αρχικά ο 51χρονος τεχνικός μιλώντας σε ραδιοφωνικό σταθμό και συνέχισε:
«Αναφορικά με το νέο πρόγραμμα, ο Σίλβερ και η λίγκα μας άκουσαν. Άκουσαν τα προβλήματα μας και τις ανησυχίες μας. Προφανώς και η προσθήκη μιας επιπλέον εβδομάδας θα μας βοηθήσει αρκετά», ανέφερε.

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.