Κυριακή 27 Αυγούστου 2017

Κλείνει το “παλάτι” του Ντιτρόιτ



Μέσα στις επόμενες εβδομάδες θα γίνουν οι τελευταίες προγραμματισμένες εκδηλώσεις στο “Palace of Auburn Hills”, έδρα των Ντιτρόιτ Πίστονς από το 1988.

Του Γιάννη Ασκούνη/info@eurohoops.net
Όπως είναι γνωστό, αρχής γενομένης από το 2017-18 τα “πιστόνια” θα χρησιμοποιούν ως έδρα το νεόκτιστο “Little Caesar’s Arena”. Δηλαδή έχουν δώσει ήδη το τελευταίο εντός έδρας παιχνίδι τους στο “παλάτι”.
Πάντως θα εξακολουθούν να χρησιμοποιούν το προπονητικό κέντρο πλησίον του “Palace”, τουλάχιστον μέχρι να είναι έτοιμο το νέο βοηθητικό στο κέντρο του Ντιτρόιτ, πιο κοντά στη νέα έδρα τους. Οι εργασίες έχουν ξεκινήσει ήδη, ώστε οι Πίστονς να αφήσουν οριστικά πίσω τους την επί 30 έτη έδρα τους.

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.