Για την ομάδα των Σιάτλ Σουπερσόνικς και την προοπτική να επιστρέψουν στο NBA μίλησε ο σμολ φόργουορντ των Γουόριορς, Κέβιν Ντουράντ.
«Σκέφτομαι συνεχώς τι θα γινόταν αν οι Σόνικς δεν είχαν μετακινηθεί», τόνισε αρχικά ο Ντουράντ μιλώντας στον Μπιλ Σίμονς και συνέχισε λέγοντας: «Ήμουν εκεί από τα 19 μου χρόνια και θα ήταν υπέροχο εάν είχα παραμείνει εκεί μεγαλώνοντας. Αυτή πόλη ήταν σαν σπίτι για μένα. Ποιος ξέρει; Ίσως κλείσω εκεί την καριέρα μου».
Υπενθυμίζεται πως ο Ντουράντ επελέγη στη 2η θέση του draft του 2007 από τους Σόνικς και έναν χρόνο αργότερα, η ομάδα μετακόμισε στην Οκλαχόμα Σίτι και μετονομάστηκε σε Θάντερ.
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.