Τρίτη 8 Αυγούστου 2017

Με κέρδη άνοιξε το Χρηματιστήριο

Με την τράπεζα Πειραιώς και τα ΕΛ.ΠΕ η αγορά «φλερτάρει» με τα επίπεδα τιμών άνω των 830 μονάδων. 

Ύστερα από τις 6 προσφορές για την ΔΕΣΦΑ, αλλά και την επικείμενη πώληση της Avis από την τράπεζα Πειραιώς, οι δύο μετοχές ενισχύουν την αγορά.

Πριν από λίγο ο Γενικός Δείκτης βρισκόταν στις 831 μονάδες σημειώνοντας άνοδο 0,38%. 

Με κέρδη 2,03% στα 7,53 ευρώ τα Ελληνικά Πετρέλαια. 

Άνοδος 2,11% για την Πειραιώς στα 4,84 ευρώ -μετοχή που συνεχίζει τη θετική συμπεριφορά. 

Άνοδος 0,27% για τη μετοχή της Εθνικής στα 0,373 ευρώ. Κέρδη 0,52% για την Eurobank στα 0,961 ευρώ. 

Άνοδος 1,42% για την Αlpha bank στα 2,14 ευρώ. 

Κέρδη 0,60% για την Μυτιληναίος στα 8,33 ευρώ. Πτώση 0,80% για τον ΟΠΑΠ στα 9,89 ευρώ. 

Οριακή πτώση για τον ΟΤΕ στα 10,86 ευρώ. Ύστερα απο μισή ώρα ο τζίρος διαμορφώνεται σε 7,4 εκατ. ευρώ, εκ των οποίων τα 2,2 εκατ. ευρώ ήταν πακέτο της Εθνικής.



Πηγή: http://www.protothema.gr/economy/article/703760/me-kerdi-anoixe-to-hrimatistirio-/

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.