Παρασκευή 11 Αυγούστου 2017

Σίξερς στο Λονδίνο, Σίξερς και τα Χριστούγεννα!



Οι Φιλαδέλφεια 76ερς θα αντιμετωπίσουν τους Μπόστον Σέλτικς στο ματς της κανονικής περιόδου του 2017-18, που θα διεξαχθεί στο Λονδίνο.

Της Eurohoops Team/info@eurohoops.net
Το ΝΒΑ ενημέρωσε με ανακοίνωση πως οι δύο ομάδες της Atlantic θα αναμετρηθούν στις 11 Ιανουαρίου στο “Ο2 Arena” της βρετανικής πρωτεύουσας. Αμφότεροι οι οργανισμοί θα παίξουν για πρώτη φορά επίσημο ματς στο Λονδίνο.
Διέρρευσε επίσης πως οι Σίξερς θα αντιμετωπίσουν μία άλλη ομάδα της Atlantic σε ένα από τα πέντε χριστουγεννιάτικα παιχνίδια του NBA. Συγκεκριμένα, η ομάδα της Φιλαδέλφειας θα βρεθεί απέναντι στους Νιου Γιορκ Νικς.

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.