Τετάρτη 2 Αυγούστου 2017

Από αύριο οι αιτήσεις για την απασχόληση των ανέργων στον δημόσιο τομέα της υγείας

Από αύριο οι αιτήσεις για την απασχόληση των ανέργων στον δημόσιο τομέα της υγείας
Ξεκινά αύριο το πρωί η υποβολή αιτήσεων συμμετοχής στο «Ειδικό Πρόγραμμα Απασχόλησης 1.135 ανέργων στον δημόσιο τομέα της υγείας, σύμφωνα με το άρθρο 64 του ν. 4430/2016 Α' 205, όπως τροποποιήθηκε και ισχύει». Οι αιτήσεις θα γίνονται δεκτές από αύριο, στις οκτώ το πρωί, είπε στον ραδιοφωνικό σταθμό του Αθηναϊκού/Μακεδονικού Πρακτορείου Ειδήσεων «Πρακτορείο 104,9 FM», ο διευθυντής Γραμματείας της διοίκησης του ΟΑΕΔ, Τάσος Πεχλιβανίδης.

Οι αιτήσεις αφορούν «σε ανθρώπους με συγκεκριμένες ειδικότητες». Πρόκειται - όπως είπε ο κ. Πεχλιβανίδης -για ειδικότητες στις οποίες καταγράφονται ελλείψεις. Αυτά τα κενά, εντόπισε το υπουργείο Υγείας με έρευνα που έκανε σε όλους τους φορείς τους οποίους εποπτεύει και, το πρόγραμμα στοχεύει στην κάλυψη των ελλείψεων σε συγκεκριμένες ειδικότητες, με συγκεκριμένες θέσεις.



Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.