Η Ν.Δ. καταλόγισε ευθύνες στην κυβέρνηση για την καταστροφή που άφησε πίσω της η πυρκαγιά στα Κύθηρα.
«Ενώ η φωτιά έδειχνε να ελέγχεται, ο κακός συντονισμός και η έλλειψη εναέριων μέσων, οδήγησαν στην αναζωπύρωσή της», ανέφερε σε σχετική της ανακοίνωση.
Κατά τη Ν.Δ., η αυτοθυσία, το φιλότιμο και ο επαγγελματισμός των πυροσβεστών μας δεν στάθηκε ικανός να αντισταθμίσει την έλλειψη σχεδίου, πτητικών μέσων και αποτελεσματικού συντονισμού.
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.