Τρίτη 1 Αυγούστου 2017

Γιάννης Ξανθόπουλος: Τα βιώματα είναι στο αίμα μου



Ο νικητής του "Rising Star", Γιάννης Ξανθόπουλος που έκλεισε πριν λίγο καιρό τα 17 του χρόνια, μεγάλωσε στο Μενίδι σε μεγάλη οικογένεια εξομολογήθηκε  σε συνέντευξή του στο περιοδικό People

"Είμαστε τέσσερα αδέλφια, δύο αγόρια και δύο κορίτσια. Εγώ είμαι ο μικρότερος. Σήμερα όλοι είναι παντρεμένοι με παιδιά, έχω πολλά ανίψια. Μάλιστα, υπάρχει καλλιτεχνική φλέβα στην οικογένεια. Οι δύο αδελφές μου ζωγραφίζουν τόσο ωραία, που θα μπορούσαν να ασχοληθούν επαγγελματικά με αυτό. Επίσης, όλοι στην οικογένεια τραγουδάνε, εκτός από τη μητέρα μου. Έχουμε πάρει από τον πατέρα μου. Εγώ απλά το κυνήγησα περισσότερο, γιατί είναι αυτό που θέλω να κάνω".  

Ο νεαρός τραγουδιστής αναφέρθηκε στα παιδικά του χρόνια με μεγάλη νοσταλγία. "Τα παιδικά μου χρόνια ήταν υπέροχα. Από μικρός θυμάμαι ότι δεν μπορούσα να καθίσω στο σπίτι. Με αυτό μπορεί να βασάνιζα τους γονείς μου. Ήμουν παιδί που ήθελα να βγαίνω έξω. Καμιά φορά χανόμουν και με έψαχναν. Μπορεί να έφευγα από το σπίτι, να μην τους έλεγα πού θα πάω και να περνούσε η ώρα χωρίς να επιστρέφω στο σπίτι. Τότε δεν είχα και κινητό, οπότε τους τρόμαζα".

Οι γονείς του είναι Πόντιοι από το Καζακστάν, γνωρίστηκαν εκεί και ήρθαν πρόσφυγες στην Ελλάδα. "Τα βιώματα είναι στο αίμα μου. Αυτά που έχουν περάσει οι γονείς μου έχουν αντίκτυπο και σε εμένα. Όταν λέω τραγούδια του πόνου ή τις ξενιτιάς, δεν είναι ότι τα έχω ζήσει εγώ αλλά είναι μέσα μου" ανέφερε.

Όπως είπε ο Γιάννης, οι γονείς του είναι άνθρωποι του μεροκάματου. "Ο πατέρας μου δούλευε πολλά χρόνια στα καράβια. Ήταν τεχνίτης. Ήταν δύσκολη δουλειά και γυρνούσε στο σπίτι κατάκοπος. Από τότε του έχουν παρουσιαστεί αρκετά προβλήματα στην υγεία του και δεν εργάζεται πολύ. Η μητέρα μου δουλεύει στο δήμο. Φτωχικά και απλά! Αλλά μας τα παρείχαν όλα" δήλωσε με περηφάνια.

Ο νεαρός τραγουδιστής τέλος αποκάλυψε πως: "Έχω κάνει διάφορες δουλειές. Έχω κάνει κάποια live, ενώ όταν ήμουν 13 χρόνων είχα δουλέψει και σε βενζινάδικο. Μου άρεσε να βοηθάω".


πηγή: http://www.tvnea.com/2017/08/blog-post_64.html

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.