Τετάρτη 30 Αυγούστου 2017

Γαβρόγλου: Το διαγώνισμα τον Ιανουάριο θα μειώσει το άγχος της τρίωρης εξέτασης τον Ιούνιο

Γαβρόγλου: Το διαγώνισμα τον Ιανουάριο θα μειώσει το άγχος της τρίωρης εξέτασης τον Ιούνιο - Media
«Δεν έχω κανέναν καημό για το αν είναι τολμηρή η μεταρρύθμιση ή όχι. Αρκεί να είναι λειτουργική!», τονίζει ο υπουργός Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων, Κώστας Γαβρόγλου, σε συνέντευξή του στην «Εφημερίδα των Συντακτών».
Ο κ. Γαβρόγλου διευκρινίζει ότι δεν μίλησε ποτέ για κατάργηση των Πανελλαδικών αλλά για κατάργηση των εξετάσεων έτσι όπως αυτές έχουν καταγραφεί στη συνείδηση των πολιτών. «Δεν μπορεί να άλλωστε να υπάρξει εκπαιδευτικό σύστημα χωρίς εξετάσεις. Με τον τρόπο όμως που έχουν εξελιχθεί οι Πανελλαδικές αποτελούν μέρος του προβλήματος», λέει ο υπουργός υπογραμμίζοντας ότι κάθε φουρνιά υποψηφίων κοστίζει στις οικογένειές τους 2 δισ. ευρώ.
Επίσης ο υπουργός τονίζει ότι το υπάρχον σύστημα έχει καταστρέψει τη Γ' Λυκείου. «Παιδιά δεκαέξι και δεκαεφτά ετών ξυπνάνε μέσα στο άγχος, σέρνονται στο σχολείο, ύστερα τρέχουν στα φροντιστήρια, δεν έχουν χρόνο να κάνουν τίποτε και ακόμη και τα Σαββατοκύριακά τους είναι κλεισμένα με μαθήματα και δραστηριότητες. Δεν είναι σωστό να τους επιβάλλουμε έναν τέτοιο τρόπο ζωής», εξηγεί.


Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.