Κυριακή 27 Αυγούστου 2017

“Έβρεξε” πάλι μολότοφ και πέτρες στα Εξάρχεια

molotf
Για ακόμη μία νύχτα σημειώθηκαν επεισόδια στην ευρύτερη περιοχή των Εξαρχείων. Ειδικότερα, από τις 22:30 έως τις 3:30 τα ξημερώματα, νεαρά άτομα έκαναν αλλεπάλληλες επιθέσεις με βόμβες μολότοφ και πέτρες σε διμοιρίες των ΜΑΤ που ήταν στις οδούς Τοσίτσα και Στουρνάρη.
Εξάλλου, από τη 1:00 έως τις 5:20 το πρωί, επίσης νεαρά άτομα πραγματοποιούσαν επιθέσεις με μολότοφ και πέτρες σε διμοιρίες των ΜΑΤ στις οδούς Βαλτετσίου και Διδότου.
Σημειώνεται, ότι δεν υπήρξαν τραυματισμοί, ενώ προσήχθησαν δύο άτομα, τα οποία αργότερα αφέθηκαν ελεύθερα.



Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.