Δευτέρα 21 Αυγούστου 2017

Συνεχίζονται οι εξετάσεις στον Παναθηναϊκό



Οι παίκτες του Παναθηναϊκού Superfoods επέστρεψαν στις επάλξεις για τον β' γύρο των ιατρικών και εργομετρικών εξετάσεων. Δείτε τις φωτογραφίες με νέους και παλιούς να φορούν την πράσινη φανέλα.

Με τον β' γύρο των ιατρικών και εργομετρικών εξετάσεων συνεχίστηκε η επιστροφή στην... κανονικότητα για τους παίκτες του Παναθηναϊκού Superfoods, οι οποίοι σιγά - σιγά μπαίνουν σε ρυθμούς νέας αγωνιστικής περιόδου.
Αυτή τη φορά τα δύο γκρουπ έκαναν διαφορετική διαδρομή, με τους Ζακ Όγκαστ, Μάρκους Ντένμον, Ματ Λοτζέσκι και Κένι Γκάμπριελ να υποβάλλονται σε εργομετρικά τεστ και τους Τζέιμς Γκιστ, Ίαν Βουγιούκα, Λευτέρη Μποχωρίδη, Κέι Σι Ρίβερς και Γιώργο Καλαϊτζάκη σε ιατρικές εξετάσεις.
Κάπως έτσι, είδαμε τον Ματ Λοτζέσκι για πρώτη φορά με τα προπονητικά ρούχα του "τριφυλλιού", τη φανέλα του οποίου θα φορά για τον επόμενο χρόνο -μετά από μία τετραετία στον Ολυμπιακό.
 
 
                                                                                                                                                                                        πηγή: http://www.sport24.gr/Basket/OmadesBasket/A1Panathinaikos/synexizontai-oi-eksetaseis-ston-panathhnaiko.4812117.html

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.