Για τη φετινή πορεία των Λος Άντζελες Λέικερς και τους στόχους των «λιμνάνθρωπων» μίλησε ο Λουόλ Ντενγκ.
«Έχουμε πολλούς νέους παίκτες στην ομάδα μας, όμως χάσαμε και κάποιους, οπότε θα δούμε τι θα γίνει. Τα πλέι-οφ είναι πάντα ο στόχος μας. Αν καταφέρεις να μπεις στα πλέι-οφ, τότε σίγουρα θα έχεις τις πιθανότητες σου για κάτι καλό», τόνισε χαρακτηριστικά ο βετεράνος σμολ φόργουορντ στην εφημερίδα «Daily Star».
Την περασμένη σεζόν ο πρώην παίκτης των Σικάγο Μπουλς αγωνίστηκε σε 56 ματς της κανονικής περιόδου, έχοντας κατά μέσο όρο 7,6 πόντους, 5,3 ριμπάουντ και 1,3 ασίστ σε 26,5 λεπτά συμμετοχής ανά αγώνα.
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.