Ο Ολυμπιακός έπεσε σε όμιλο… φωτιά στο Τσάμπιονς Λιγκ, καθώς θα συναντηθεί ξανά με τον Βαλβέρδε, αλλά και τη Γιουβέντους. Άσχημα τα νέα και από το τέταρτο γκρουπ!
Ο Ολυμπιακός επέστρεψε στο Τσάμπιονς Λιγκ μετά από απουσίας ενός έτους, όμως η κληρωτίδα δεν του έκανε… κάποιο δώρο, καθώς τον έριξε σε έναν πολύ δύσκολο Όμιλο, όπου η πρόκρισή του στους «16» της διοργάνωσης, θα μοιάζει με θαύμα.
Οι Πειραιώτες από το πρώτο γκρουπ δυναμικότητας πήραν ως αντίπαλο την περσινή φιναλίστ του Τσάμπιονς Λιγκ, τη Γιουβέντους και από τον δεύτερο την Μπαρτσελόνα του Ερνέστο Βαλβέρδε.
Προφανώς, πρόκειται για δύο τεράστιες ομάδες, οι οποίες δεν… συζητούν καν το ενδεχόμενο να αποκλειστούν στον Όμιλο και οι οποίες κάθε χρόνο έχουν ως στόχο τους στην αρχή της σεζόν, την κατάκτηση του Τσάμπιονς Λιγκ.
Ο Ολυμπιακός λοιπόν, θα έχει πολύ δύσκολο έργο απέναντι και στα δύο μεγαθήρια, αν και δεν πρέπει να τον υποτιμήσουν, καθώς δεν πρέπει να ξεχνάμε πως πριν από τρία χρόνια στο Γ. Καραϊσκάκης είχε νικήσει τη «Μεγάλη Κυρία» με 1-0!
Εξίσου δυσάρεστα όμως ήταν τα νέα για τον Ολυμπιακό και από το τέταρτο γκρουπ δυναμικότητας, όπου του… ήρθε η Σπόρτινγκ Λισσαβόνας, η οποία προκρίθηκε στο Τσάμπιονς Λιγκ μέσω της διαδικασίας των πλέι οφ (0-0 στην έδρα της και 5-1 στη Ρουμανία την Στεάουα).

Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.