Τη συμμετοχή της ΑΔΕΔΥ στις απεργιακές κινητοποιήσεις που θα πραγματοποιηθούν κατά τη διάρκεια της Διεθνούς Έκθεσης Θεσσαλονίκης (ΔΕΘ), αποφάσισε το Γενικό Συμβούλιο της ΑΔΕΔΥ. Επίσης, αποφάσισε την κήρυξη απεργιακών κινητοποιήσεων τον Οκτώβριο σε ημερομηνίες που θα καθορίσει η Εκτελεστική Επιτροπή για τα θέματα που συζητήθηκαν.
Περισσότερα στο http://www.newsbeast.gr/greece/arthro/2816811/i-adedi-aneveni-thessaloniki-gia-tis-apergiakes-kinitopiisis-sti-deth
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.