Το απόγευμα της Πέμπτης πραγματοποιήθηκε στα γραφεία του Ποταμιού υπό την προεδρία του Σταύρου Θεοδωράκη ευρεία σύσκεψη στην οποίοι συμμετείχαν βουλευτές και άλλα στελέχη του κόμματος, κατά την διάρκεια της οποίας συζητήθηκαν οι διεργασίες για την συγκρότηση νέου ενιαίου κομματικού φορέα στον ευρύτερο χώρο της Κεντροαριστεράς.
Σύμφωνα με πληροφορίες ο επικεφαλής του Ποταμιού φάνηκε έτοιμος να θέσει υποψηφιότητα και να διεκδικήσει κι αυτός την ηγεσία του νέου φορέα, ωστόσο, η επίσημη ανακοίνωση αναμένεται να γίνει την επόμενη εβδομάδα.
Τελική απόφαση δεν ελήφθη καθώς πρόκειται να συγκληθούν τα κομματικά όργανα για να αποφανθούν. Ωστόσο γίνεται σαφές ότι το Ποτάμι εμπλέκεται στη διαδικασίες καθώς η επιτροπή υπό τον καθηγητή Ν. Αλιβιζάτο εγγυάται για την ανοιχτή διαδικασία εκλογής που θα ακολουθηθεί.
Περισσότερα στο http://www.topontiki.gr/article/234670/ena-vima-prin-tin-ypopsifiotita-o-theodorakis
Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.