
Το ''Στην υγειά μας, ρε παιδιά'' πρόκειται να βγει όπως γνωρίζετε από τη συχνότητα του ΣΚΑΪ, καθώς η διοίκηση του Alpha αποφάσισε να μην ανανεώσει τη συνεργασία της με τον Σπύρο
Παπαδόπουλο και το team του. Η παραγωγή, λοιπόν, κι ο παρουσιαστής της πλέον διαχρονικής εκπομπής της ελληνικής τηλεόρασης υπέγραψαν στον ΣΚΑΪ, κι αυτή την περίοδο η εκπομπή στήνεται.
Έντονα γράφτηκε από τη στιγμή που γνωστοποιήθηκε η μεταγραφή, πως το πρόγραμμα θα βγει στον αέρα με νέο τίτλο. Ωστόσο, σύμφωνα με το ρεπορτάζ που φτάνει στο TVNEA.COM, κάτι τέτοιο δεν έχει δόση αλήθειας, ή τουλάχιστον δεν έχει τώρα. Η απόφαση στον ΣΚΑΪ έχει ληφθεί, και το ''Στην υγειά μας ρε παιδιά'', πρόκειται να ξαναβγεί στις οθόνες μας με τον ίδιο ακριβώς τίτλο, χωρίς καμια αλλαγή!
πηγή: http://www.tvnea.com/2017/08/blog-post_514.html
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.