Πέμπτη 24 Αυγούστου 2017

Σβίγκου: Δικαίωση της κυβέρνησης η υποβαθμισμένη συμμετοχή στο συνέδριο της Εσθονίας

Σβίγκου: Δικαίωση της κυβέρνησης η υποβαθμισμένη συμμετοχή στο συνέδριο της Εσθονίας
H υποβαθμισμένη συμμετοχή στο Συνέδριο στην Εσθονία ήταν μια δικαίωση για την απόφαση της κυβέρνησης και του Σταύρου Κοντονή να μην παραστούν, αλλά και για την άποψη του ΣΥΡΙΖΑ να στηρίξει την απόφαση - μη συμμετοχής, δήλωσε στο Πρώτο Πρόγραμμα η εκπρόσωπος Τύπου του ΣΥΡΙΖΑ, Ράνια Σβίγκου.
Πρέπει να καταδικάσουμε την στάση της ηγεσίας της ΝΔ, που έδειξε ότι ο κ. Μητσοτάκης είναι δέσμιος της ακροδεξιάς πτέρυγας της ΝΔ, συμπλήρωσε η κ. Σβίγκου.


Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.