Πέμπτη 31 Αυγούστου 2017

Μαρινάκης: «Γιατί βγήκα μπροστά»


Ο εφοπλιστής βγήκε μπροστά και σε άρθρο του που δημοσιεύτηκε στα «Νέα» και στο «Βήμα» εξήγησε τους λόγους για τους οποίους απέκτησε τις δύο εφημερίδες και μαζί το ιστορικό τους Αρχείο: «Τις λίγες μέρες που δεν εκδόθηκαν νιώσαμε όλοι τι έλειψε από τον δημόσιο διάλογο στην Ελλάδα. Και αναμετρούμε τι θα σήμαινε για τον τόπο εάν αυτή η απουσία ήταν οριστική. Ή αν συνέχιζαν την έκδοσή τους αποξενωμένες από το πνεύμα τους και τις αρχές τους, εξαρτώμενες ή εκβιαζόμενες από τον οιονδήποτε ισχυρό. Για να μη γίνει αυτό, βγήκα μπροστά. Μέσα από μια διάφανη διαδικασία και με απόλυτο σεβασμό στις αρχές και τους νόμους που έχουν θεσμοθετηθεί για τα ΜΜΕ. Και με τη θέληση να εξασφαλίσω την οικονομική επιβίωση και περαιτέρω ανάπτυξή τους πάνω σε υγιείς βάσεις».


Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.