Ακόμη πιο κοντά στην έξοδο από τους Σικάγο Μπουλς φαίνεται πως βρίσκεται ο βετεράνος σούτινγκ γκαρντ, Ντουέιν Γουέιντ.
Όπως αναφέρει το ρεπορτάζ του Άλεξ Κένεντι στην ιστοσελίδα «HoopsHype.com», ο 35χρονος superstar δεν έχει συναντηθεί με κανένα μέλος της διοίκησης των «ταύρων» από την ημέρα που αποχώρησε από τον σύλλογο ο Τζίμι Μπάτλερ.
Οι δύο πλευρές αναμένεται να κάτσουν στο ίδιο τραπέζι μόλις ξεκινήσει η σεζόν, έτσι ώστε να βρεθεί η φόρμουλα για να χωρίσουν οι δρόμοι τους.
Αξίζει να σημειωθεί πως στις αρχές του καλοκαιριού ο «Flash» έκανε χρήση της οψιόν ανανέωσης του συμβολαίου του για την επόμενη σεζόν, το οποίο θα του αποφέρει ένα ποσό κοντά στα 24 εκατομμύρια δολάρια.
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.