Πρόκειται για το πρώτο ίσως αμιγώς προστατευτικό νομοσχέδιο του υπουργείου Εργασίας από την αρχή της κρίσης ως σήμερα, τόνισε η υπουργός, Έφη Αχτσιόγλου, κατά την τοποθέτησή της στην αρμόδια κοινοβουλευτική Επιτροπή στην οποία συζητείται το σχέδιο νόμου για την προστασία των εργαζόμενων.
Η κ. Αχτσιόγλου ανέφερε ότι το νομοθέτημα αυτό, ανταποκρίνεται σε πάγια αιτήματα της κοινωνικής πλειοψηφίας καθώς πολλά θέματα που τίθενται και για την κοινωνική ασφάλιση και για τα Εργασιακά λύνονται μέσα από τις ρυθμίσεις του. Επισήμανε επίσης ότι έχει και έναν αξιακό χαρακτήρα σημαντικό και ως προς τον προσανατολισμό του, την υπεράσπιση δηλαδή των εργαζομένων του ιδιωτικού τομέα, και ως προς το σκέλος των ατόμων με αναπηρίες και την εισαγωγή ενός συνόλου αρχών τις οποίες θα πρέπει να τηρεί η δημόσια διοίκηση όταν έρχεται σε επαφή με τα άτομα με αναπηρίες.
«Νομίζουμε και προσδοκούμε ότι με την εφαρμογή των ρυθμίσεων του νομοσχεδίου θα βελτιωθεί πραγματικά η καθημερινότητα για χιλιάδες εργαζόμενους», ανέφερε η υπουργός Εργασίας και απάντησε στην κριτική της Αντιπολίτευσης, ιδίως της ΝΔ, η οποία, δια του εισηγητή της, Γιάννη Βρούτση, μίλησε για νομοσχέδιο πολιτικής σκοπιμότητας αφού προσπαθεί να βάλει κάτι στο άδειο καλάθι του πρωθυπουργού στην ΔΕΘ.
Διαβάστε περισσότερα στο http://www.topontiki.gr/article/235599/ahtsiogloy-prostateytiko-gia-toys-ergazomenoys-nomoshedio-toy-yp-ergasias
Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.