Σε ύφεση βρίσκεται η εξάπλωση του Ιού του Δυτικού Νείλου, τόνισαν, στην έδρα της Περιφερειακής Ενότητας Αργολίδας, σε κοινή συνέντευξη Τύπου, ο περιφερειάρχης Πελοποννήσου Πέτρος Τατούλης και ο πρόεδρος του ΚΕΕΛΠΝΟ Θεόφιλος Ρόζενμπεργκ.
Ο περιφερειάρχης Πελοποννήσου ανακοίνωσε ότι δεν έχουν αναφερθεί άλλα κρούσματα και είπε ότι η θετική εξέλιξη συνιστά αποτέλεσμα της άριστης συνεργασίας που υπάρχει με το ΚΕΕΛΠΝΟ και τις δημοτικές αρχές, αλλά και του γεγονότος ότι η Περιφέρεια Πελοποννήσου ασχολήθηκε άμεσα με την αντιμετώπιση του προβλήματος.
Όπως είπε, από τα πρώτα κρούσματα και λίγες ώρες μετά τη γνωστοποίηση του πρώτου καταγεγραμμένου περιστατικού, ενεργοποιήθηκε ο μηχανισμός της Περιφέρειας, πραγματοποιήθηκε σύσκεψη και υιοθετήθηκε πολιτική δημόσιας αναφοράς προς τους πολίτες με πλήρη διαφάνεια.
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.