Τετάρτη 2 Αυγούστου 2017

Περνάει από έλεγχο ντόπινγκ η Εθνική Ανδρών



Η Εθνική Ανδρών θα περάσει την Πέμπτη (3/8) από οικειοθελή έλεγχο ντόπινγκ, ύστερα από απόφαση της Ομοσπονδίας. Την Τετάρτη (2/8) οι διεθνείς απολαμβάνουν το ρεπό τους.

Την Τετάρτη (2/8) οι διεθνείς απολαμβάνουν το ρεπό τους και από την Πέμπτη (3/8) θα επιστρέψουν στο ΟΑΚΑ, συνεχίζοντας τις προπονήσεις τους με την Εθνική μας ομάδα.
Το πρωί της Πέμπτης (3/8), μάλιστα, οι παίκτες της Εθνικής μας θα περάσουν από έλεγχο ντόπινγκ. Έναν οικειοθελή έλεγχο για τον οποίο αποφάσισε η Ομοσπονδία, θέλοντας να είναι σίγουρη για την κατάσταση των αθλητών της. Ακολούθως θα πραγματοποιηθεί η Media Day των παικτών, ενόψει του ερχόμενου Ευρωμπάσκετ.

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.