Παρασκευή 25 Αυγούστου 2017

Τόσα χρήματα εξοικονομούν οι Καβαλίερς μετά την αποχώρηση του Ίρβινγκ

Δεν είναι λίγοι εκείνοι που εκτιμούν πως οι Κλίβελαντ Καβαλίερς είναι σαφώς οι κερδισμένοι του deal που έκλεισε τα ξημερώματα της Τετάρτης…
Η ομάδα του Οχάιο, πάντως, πέρα από την αγωνιστική ενίσχυση μετά την απόκτηση των Αϊζέια Τόμας, Τζέι Κράουντερ και Άντε Ζίζιτς έχει βγει κερδισμένη και στο οικονομικό κομμάτι.
Όπως σημειώνει ο δημοσιογράφος του ESPN, Μπόμπι Μαρκς, οι πρωταθλητές του 2016 γλιτώνουν ένα ποσό 29,1 εκατομμυρίων δολαρίων μετά τη συμφωνία τους με τους Μπόστον Σέλτικς, καθώς ο φόρος που θα πλήρωναν πλην την ανταλλαγή άγγιζε τα 78,4 εκατομμύρια δολάρια, ενώ μετά την επίτευξη του deal, είναι υποχρεωμένοι να καταβάλλουν 49,3 εκατομμύρια ως luxury tax.

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.