Κυριακή 27 Αυγούστου 2017

Ντουράντ: «Δε σταματήσαμε να είμαστε φίλοι με τον Ράσελ»

Ντουράντ Γουέστμπρουκ
Για τη σχέση του με τον Ράσελ Γουέστμπρουκ μίλησε ο superstar των Γκόλντεν Στέιτ Γουόριορς, Κέβιν Ντουράντ.
«Δε νομίζω πως σταματήσαμε ποτέ να είμαστε φίλοι. Μπορεί να σταματήσαμε να μιλάμε, αλλά σίγουρα δε σταματήσαμε να είμαστε φίλοι», τόνισε αρχικά ο «KD» μιλώντας στο Μπιλ Σίμονς και συνέχισε:
«Δε μιλάμε, αλλά δε νομίζω πως υπάρχουν προβλήματα στις σχέσεις μας. Δε πάψαμε ποτέ να αγαπάμε ο ένας τον άλλο», υποστήριξε ο πρώην παίκτης των Οκλαχόμα Σίτι Θάντερ, επιχειρώντας να διαψεύσει τα δημοσιεύματα που τον θέλουν… στα μαχαίρια με τον άλλοτε συμπαίκτη και συνοδοιπόρο του.

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.