Πέμπτη 3 Αυγούστου 2017

Φλέγεται πάλι η Ανάβυσσος - Στα σπίτια η φωτιά, λέει ο Δήμαρχος

Φλέγεται πάλι η Ανάβυσσος - Στα σπίτια η φωτιά, λέει ο Δήμαρχος

Ο Δήμαρχος Σαρωνικού, Γιώργος Σωφρόνης, απηύθυνε έκκληση να εκκενωθούν τα σπίτια που απειλούνται από τη φωτιά - Επιχειρούν 30 πυροσβέστες με 15 οχήματα, 1 ομάδα πεζοπόρο τμήμα και 2 ελικόπτερα

Μεγάλη φωτιά που απειλεί σπίτια ξέσπασε το μεσημέρι στη Λεωφόρο Αναβύσσου.

Στην περιοχή βρίσκονται ισχυρές πυροσβεστικές δυνάμεις (30 πυροσβέστες με 15 οχήματα, 1 ομάδα πεζοπόρο τμήμα και 2 ελικόπτερα) για να σβήσουν το μέτωπο.

Ο Δήμαρχος Σαρωνικού, Γιώργος Σωφρόνης, απηύθυνε έκκληση μέσω του τηλεοπτικού σταθμού Σκάι να εκκενωθούν τα σπίτια που απειλούνται από τη φωτιά.

Αυτή την ώρα στην περιοχή πνέουν άνεμοι εντάσεως 6 μποφόρ. 

http://www.protothema.gr/greece/article/702641/fotia-xespase-sti-leoforo-anavussou-kaiei-hamili-vlastisi-/

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.