Αυτή τη στιγμή σπεύδουν οχήματα και υδροφόρες της ΕΥΔΑΠ μαζί με τα πυροσβεστικά οχήματα. Προβλήματα διαπιστώνονται κατά τα διαστήματα στο δίκτυο ηλεκτροδότησης της ευρύτερης περιοχής του Καλάμου. Για λίγη ώρα έσβησαν τα φώτα σε δρόμους και σε χωριά, αλλά τώρα η ηλεκτροδότηση έχει επανέλθει. Υπάρχουν φόβοι ότι η φωτιά θα "φύγει" προς Πολυδένδρι. Στόχος είναι να μη βγει στην Εθνική Οδό.
πηγή: http://news247.gr/eidiseis/live-blog/fwtia-ston-kalamo-lepto-pros-lepto.4803397.html
πηγή: http://news247.gr/eidiseis/live-blog/fwtia-ston-kalamo-lepto-pros-lepto.4803397.html
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.