Σε εξέλιξη βρίσκεται νέα πυρκαγιά που εκδηλώθηκε, σε περιοχή χαμηλής βλάστησης κοντά στη λεωφόρο Αναβύσσου Αττικής.
Σύμφωνα με τελευταίες πληροφορίες των επικεφαλής της Πυροσβστικής, με τους οποίους επικοινώνησε το pontiki.gr, η φωτιά έχει οριοθετηθεί αν και επισημαίνεται ότι υπάρχει πάντα ο κίνδυνος αναζωπύρωσης. λόγω των ισχυρών ανέμων που πνέουν στην περιοχή.
Στο σημείο έσπευσαν και επιχειρούν αυτήν την ώρα 50 πυροσβέστες με 15 οχήματα, πεζοπόρο τμήμα 21 ατόμων, 12 οχήματα ΟΤΑ και 2 ελικόπτερα..
Μιλώντας στον ΣΚΑΪ, ο δήμαρχος Σαρωνικού Γιώργος Σωφρόνης είπε ότι η κατάσταση είναι δύσκολη και ότι η φωτιά είναι σε οικόπεδα ανάμεσα σε κατοικίες που βρίσκονται στην περιοχή.
Μάλιστα, κάλεσε τους κατοίκους να απομακρυνθούν από τα σπίτια τους, για να μην εισπνεύσουν τους καπνούς που έχουν δημιουργηθεί από τη φωτιά.
Από την πλευρά του, ο Σταύρος Πετρόπουλος, πρώην δημοτικός σύμβουλος του δήμου Σαρωνικού, ανέφερε στον ΣΚΑΪ ότι είδε μπροστά στα μάτια του να καίγεται όχημα της Πυροσβεστικής Υπηρεσίας, καθώς και δύο ΙΧ αυτοκίνητα.
Από τη φωτιά στο πυροσβεστικό όχημα τραυματίστηκαν τρεις πυροσβέστες, που μεταφέρθηκαν στο νοσοκομείο με ελαφρά εγκαύματα και χωρίς να κινδυνεύει η ζωή τους. Οι ίδιοι φέρονται να δηλώνουν ότι παγιδεύτηκαν από την πυρκαγιά, η οποία κατέστρεψε δύο πυροσβεστικά οχήματα, ένα ΙΧ και μια οικία και προκάλεσε ζημιές σε άλλο ένα σπίτι.
Τους τρεις τραυματίες πυροσβέστες επισκέφθηκαν στο 251 ΓΝΑ ο υπουργός Προστασίας του Πολίτη Νίκος Τόσκας και ο αρχηγός της Πυροσβεστικής, προκειμένου να πληροφορηθούν για την κατάσταση της υγείας τους.
Διαβάστε περισσότερα στο http://www.topontiki.gr/article/232363/kolasi-fotias-stin-anavysso-treis-pyrosvestes-traymaties-kaikan-ohimata-kai-spiti
-Του Μιχάλη Λαγάνη
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.