Με δύο εκπληκτικά τέρματα των Μακ και Τσίμιροτ ο ΠΑΟΚ έκανε το καθήκον του στην Τούμπα, νίκησε με 2-0 την Ολιμπίκ και πήρε την πρόκριση.
Χωρίς να πιάσουν σπουδαία απόδοση οι Θεσσαλονικείς κατάφεραν να πάρουν το εισιτήριο για τα πλέι οφ του Europa League, με σκόρερς τον Ρόμπερτ Μακ και Γκόικο Τσίμιροτ, οι οποίοι πρόσφεραν δύο εντυπωσιακά χάιλαϊτ στους φίλους του Δικεφάλου που βρέθηκαν στην Τούμπα.
Ο πρώτος που επέστρεψε και πάλι στην ομάδα άνοιξε το σκορ με εκπληκτικό σουτ στο 24', ενώ κάτι παρόμοιο, αλλά ακόμα πιο... τρελό έκανε ο Τσίμιροτ στις καθυστερήσεις του πρώτου μέρους.
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.