Πώς ο ισχυρός άδρας των "ερυθρολεύκων" προσπαθεί με προσωπικές ενέργειες να πετύχει μια τρομερή μεταγραφή για την επίθεση που θα στείλει τους φιλάθλους στο... αεροδρόμιο!
Με ένα όνειρο που πλέον δεν μοιάζει και τόσο... τρελό, κοιμούνται και ξυπνούν οι οπαδοί του Ολυμπιακού. Αυτό της επιστροφής του Κεβιν Μιραλάς στην ομάδα τους...
Τον «νυν υπέρ πάντων αγώνα» δίνουν οι Ερυθρόλευκοι και προσωπικά το αφεντικό του συλλόγου, Βαγγέλης Μαρινάκης, ώστε να επιτευχθεί το... θαύμα και να επιστρέψει ο Βέλγος διεθνής επιθετικός σε έναν τόπο όπου αγαπήθηκε όσο λόγοι κι ενώ στην Αγγλία δεν κρύβουν, πλέον, ότι η Εβερτον βρίσκεται σε αναζήτηση αντικαταστάτη του Μιραλάς στο ρόστερ.
Η μάχη είναι δύσκολη, τα «ζαχαρωτά» απαντούν διαρκώς αρνητικά στις προτάσεις του Ολυμπιακού, όμως οι Πειραιώτες έχουν έναν πολύ μεγάλο σύμμαχο, γι' αυτό και επιμένουν (και θα επιμένουν μέχρι το βράδυ της 31ης Αυγούστου).
Δεν είναι άλλος από τον ίδιο τον παίκτη, ο οποίος θέλει πάρα πολύ να επιστρέψει σε γνώριμα λημέρια και όπως ακούγεται, έχει στείλει ένα ξεκάθαρο μήνυμα στην Εβερτον και τον διάσημο ατζέντη του, Κριστόφ Ενροτό.
«Πάω στον Ολυμπιακό ή μένω στην Εβερτον. Άλλος δρόμος δεν υπάρχει», λέγεται πως είναι η θέση του 29χρονου επιθετικού και πάνω σε αυτή δουλεύει κι επιμένει ο Ολυμπιακός και προσωπικά, ο Βαγγέλης Μαρινάκης για την επίτευξη μιας συμφωνίας, που θα... γκρεμίσει το «Γ. Καραϊσκάκης» και θα στείλει -σίγουρα- χιλιάδες κόσμου στο «Ελ. Βενιζέλος» για την υποδοχή του Βέλγου.
«Πάω στον Ολυμπιακό ή μένω στην Εβερτον. Άλλος δρόμος δεν υπάρχει», λέγεται πως είναι η θέση του 29χρονου επιθετικού και πάνω σε αυτή δουλεύει κι επιμένει ο Ολυμπιακός και προσωπικά, ο Βαγγέλης Μαρινάκης για την επίτευξη μιας συμφωνίας, που θα... γκρεμίσει το «Γ. Καραϊσκάκης» και θα στείλει -σίγουρα- χιλιάδες κόσμου στο «Ελ. Βενιζέλος» για την υποδοχή του Βέλγου.

Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.