Με τα καλύτερα λόγια μίλησε για τον Κόμπε Μπράιαντ ο πρώην συμπαίκτης του στους Λος Άντζελες Λέικερς, Λαμάρ Όντομ.
«Κανείς δεν ήταν τόσο κοντά μου όσο ο Κόμπε. Το πνεύμα ανταγωνιστικότητας που είχε, δεν το είχε κανείς άλλος. Οι Γουέιντ και Πολ ήταν περίπου έτσι. Ο Κόμπε όμως ήταν… το κάτι άλλο», ανέφερε αρχικά ο Όντομ μιλώντας στο «The Vertical» και συνέχισε:
«Με δίδαξε πραγματικά πολλά. Με έμαθε πως να τελειώνω ό,τι αρχίζω. Ήμουν πολύ καλά με τον Κόμπε. Όταν παίζεις μαζί του, θες να είσαι δυνατός», υποστήριξε ο παλαίμαχος φόργουορντ των «λιμνανθρώπων».
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.