«Την αγάπη μου και τη διάθεσή μου να ασχοληθώ με την πόλη που γεννήθηκα και μεγάλωσα δεν την έκρυψα ποτέ» δήλωσε ο πρόεδρος της ΚΕΔΕ, δήμαρχος Αμαρουσίου, Γιώργος Πατούλης, ερωτηθείς εάν θα είναι υποψήφιος δήμαρχος για τον δήμο Αθηναίων στις αυτοδιοικητικές εκλογές του 2019.
Περισσότερα στο http://fimotro.gr/2017/08/29/θέλει-να-είναι-υποψήφιος-δήμαρχος-αθή/
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.