Τετάρτη 30 Αυγούστου 2017

Τρίκαλα: Τράπεζα… έκρυψε τους εργαζομένους στο υπόγειο για να αποφύγει τον έλεγχο

sintaxiouxoi-trapeza-2
Συνέβη κι αυτό στην Ελλάδα των μνημονίων… Παλαιότερα ήταν περίπου αδιανόητο κλιμάκια της Επιθεώρησης Εργασίας να «εισβάλουν» σε τράπεζες για να ελέγξουν τα ωράρια των εργαζομένων. Πριν από λίγο καιρό, σύμφωνα με πληροφορίες του thessaliaeconomy.gr, μία από τις μεγάλες τράπεζες «έφαγε» πρόστιμο 50.000 ευρώ, διότι σε κατάστημα των Τρικάλων κρατούσε τους εργαζόμενους στη δουλειά πέραν του ωραρίου, χωρίς υπερωριακή αμοιβή.
Ο έλεγχος των επιθεωρητών Εργασίας, που πήγαν στην τράπεζα για να ελέγξουν τα ωράρια των τραπεζοϋπαλλήλων, είχε μάλιστα και στιγμιότυπα «αστυνομικού» χαρακτήρα: όταν μπήκαν στο κατάστημα δεν βρήκαν σχεδόν κανέναν. Η διεύθυνση, πληροφορούμενη εγκαίρως την έλευση των ελεγκτών, έστειλε όλους τους εργαζόμενους να κρυφτούν στο …υπόγειο. Και ενώ το κλιμάκιο ετοιμάζονταν να αποχωρήσει, ένας εκ των ελεγκτών δέχτηκε στο κινητό του ένα SMS: «Στο υπόγειο μας έχουν»
Καταγράφηκαν τα πάντα, συμπληρώθηκε η σχετική έκθεση για τα περαιτέρω, και η «καμπάνα» δεν άργησε να πέσει. Πρόστιμο 50.000 ευρώ.

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.