Πέμπτη 31 Αυγούστου 2017

Ρόουζ: «Δεν μπορούσα να καταλάβω τα συστήματα των Νικς»

Ρόουζ
Για την παρουσία του στους Νιου Γιορκ Νικς μίλησε ο πρώην γκαρντ των Σικάγο Μπουλς και νυν παίκτης των Κλίβελαντ Καβαλίερς, Ντέρικ Ρόουζ.
«Όταν έμπαινα να παίξω με τους Νικς, τα πράγματα ήταν… τρελά! Κάποιες από τις στρατηγικές τους ειλικρινά δεν μπορούσα να τις καταλάβω» υποστήριξε χαρακτηριστικά ο «D-Rose» μιλώντας στο «Associated Press και συνέχισε:
«Ήταν πολύ μεγάλο μπέρδεμα. Ένιωθα πως κάνω φροντιστήριο», ανάφερε ο MVP του 2011, ο οποίος το καλοκαίρι άφησε οριστικά πίσω του τη Νέα Υόρκη και την τριγωνική επίθεση του Φιλ Τζάκσον, υπογράφοντας μονοετές συμβόλαιο με τους Καβς.

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.