Ένα άγνωστο αντικείμενο εξερράγη στο κέντρο του Κιέβου στη διάρκεια των εορτασμών για την Ημέρα της Ανεξαρτησίας της Ουκρανίας με αποτέλεσμα να τραυματιστούν δύο άνθρωποι, δήλωσε σήμερα η αστυνομία του Κιέβου.
«Στις 14:06 η μονάδα που είχε καθήκοντα έλαβε αναφορά για μια έκρηξη άγνωστου αντικειμένου στην οδό Χρουσέβσκι. Ένας άνδρας και μία γυναίκα τραυματίστηκαν από την έκρηξη», αναφέρεται στην ανακοίνωση της αστυνομίας.
Ο τοπικός τηλεοπτικός σταθμός 112 έδειξε πλάνα από μία γυναίκα που βρισκόταν στο έδαφος κοντά στο κτίριο της ουκρανικής κυβέρνησης.
Η αστυνομία διεξάγει έρευνα για το περιστατικό, ενώ δεν έχει δώσει περαιτέρω λεπτομέρειες.
Πηγή: http://www.protothema.gr/world/article/707734/oukrania-duo-traumaties-apo-ekrixi-stous-eortasmous-gia-tin-anexartisia/
«Στις 14:06 η μονάδα που είχε καθήκοντα έλαβε αναφορά για μια έκρηξη άγνωστου αντικειμένου στην οδό Χρουσέβσκι. Ένας άνδρας και μία γυναίκα τραυματίστηκαν από την έκρηξη», αναφέρεται στην ανακοίνωση της αστυνομίας.
Ο τοπικός τηλεοπτικός σταθμός 112 έδειξε πλάνα από μία γυναίκα που βρισκόταν στο έδαφος κοντά στο κτίριο της ουκρανικής κυβέρνησης.
Η αστυνομία διεξάγει έρευνα για το περιστατικό, ενώ δεν έχει δώσει περαιτέρω λεπτομέρειες.
Πηγή: http://www.protothema.gr/world/article/707734/oukrania-duo-traumaties-apo-ekrixi-stous-eortasmous-gia-tin-anexartisia/

Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.