Κυριακή 27 Αυγούστου 2017

Με ποιον παλαίμαχο παίκτη θα ήθελε να αγωνιστεί ο Κέβιν Ντουράντ;

Για τον παλαίμαχο θρύλο του μπάσκετ που θα ήθελε να έχει συμπαίκτη μίλησε ο σμολ φόργουορντ των Γκόλντεν Στέιτ Γουόριορς, Κέβιν Ντουράντ.
Ο άσος των «πολεμιστών» ρωτήθηκε από δημοσιογράφους σχετικά με την προτίμησή του μεταξύ όσων έχουν αγωνιστεί στο παρελθόν στο ΝΒΑ, με τις επιλογές του να μην προκαλούν έκπληξη.
«Πιθανότατα θα επέλεγα τον Γουίλτ Τσάμπερλεϊν ή τον Μάτζικ Τζόνσον», τόνισε αρχικά ο «KD» και συνέχισε λέγοντας: «Πιστεύω πως είναι… ισοπαλία ανάμεσα σε αυτούς τους δύο παίκτες. Όμως ο Μάτζικ είναι σε άλλο επίπεδο. Είμαι μεγάλος fan του».

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.