Η Βόρεια Κορέα απέρριψε τις τελευταίες κυρώσεις που της επιβλήθηκαν από το Συμβούλιο Ασφαλείας του ΟΗΕ, υποστηρίζοντας ότι παραβιάζουν την κυριαρχία της, ενώ δήλωσε ότι θα προχωρήσει “στις σωστές ενέργειες,” σύμφωνα με το επίσημο πρακτορείο ειδήσεων της KCNA.
Η ανακοίνωση της Πιονγκγιάνγκ επανέλαβε προηγούμενη θέση της ότι δεν θα θέσει ποτέ το πυρηνικό της πρόγραμμα στο τραπέζι των διαπραγματεύσεων για όσο διαρκεί η επιθετική πολιτική των ΗΠΑ εναντίον της Βόρειας Κορέας. Ωστόσο, δεν διευκρίνισε τις ενέργειες της.
“Δεν υπάρχει μεγαλύτερο λάθος από το να πιστεύουν οι ΗΠΑ ότι το έδαφός τους είναι ασφαλές από την άλλη πλευρά του ωκεανού,” ανέφερε χαρακτηριστικά το KCNA.
Ο Αμερικανός πρόεδρος Ντόναλντ Τραμπ κι ο πρόεδρος της Νότιας Κορέας Μουν Τζέι-ιν είχαν τηλεφωνική επικοινωνία στην οποία συμφώνησαν να συνεργαστούν και να κλιμακώσουν στον μέγιστο βαθμό την άσκηση πιέσεων κατά της Βόρειας Κορέας, δίνοντας έμφαση στην εφαρμογή των νέων κυρώσεων του ΟΗΕ.
Το Συμβούλιο Ασφαλείας του ΟΗΕ επέβαλε νέες κυρώσεις κατά της Βόρειας Κορέας το Σάββατο, με στόχο την μείωση κατά το 1/3 των εσόδων των 3 δισεκατομμυρίων δολαρίων που έχει ετησίως η Πιονγκγιάνγκ από τις εξαγωγές που πραγματοποιεί, όπως ανέφερε το Αθηναϊκό Πρακτορείο.
Περισσότερα στο http://www.real.gr/DefaultArthro.aspx?page=arthro&id=626128&catID=4
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.