Ο Ματ Λοτζέσκι θέλησε να ευχαριστήσει τους φίλους του Ολυμπιακού για όλες τις στιγμές που έζησε μαζί τους τα τέσσερα τελευταία χρόνια.
Της Eurohoops Team/info@eurohoops.net
Βέβαια, το 2017-18 θα φορά τη φανέλα του Παναθηναϊκού, που το Σάββατο (12/8) επισημοποίησε την απόκτησή του. Στην προκειμένη, ο 32άχρονος γκαρντ/φόργουορντ ευχαρίστησε με το δικό του τρόπο τους φίλους της προηγούμενης ομάδας του μέσω Twitter. Ακολουθούν όσα έγραψε:
“Είμαι πολύ χαρούμενος που είμαι μέλος του Παναθηναϊκού. Θέλω να ευχαριστήσω την ομάδα και ιδιαίτερα τον κόσμο του Ολυμπιακού, για τα τέσσερα υπέροχα χρόνια! Ήταν χρόνια με σπουδαίες αναμνήσεις και κάποιες δυσάρεστες. Χωρίς τους τραυματισμούς είμαι σίγουρος πως τα πράγματα θα ήταν διαφορετικά.
Η οικογένειά μου και εγώ ερωτευτήκαμε την Ελλάδα και δεν θα ξεχάσουμε ποτέ τις στιγμές που μοιραστήκαμε με τον Ολυμπιακό. Ανυπομονώ να προσπαθήσω για το καλύτερο, να είμαι υγιής και να βοηθήσω τη νέα μου ομάδα να πετύχει υψηλούς στόχους. Όλα έγιναν για έναν λόγο και κοιτάζω μπροστά. Ευχαριστώ”.
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.