Πέμπτη 24 Αυγούστου 2017

Σύσκεψη εργασίας του Μητσοτάκη στη Θεσσαλονίκη με φορείς της πόλης


Τη Θεσσαλονίκη, θα επισκεφθεί τη Δευτέρα 4 Σεπτεμβρίου, ο Κυριάκος Μητσοτάκης προκειμένου να έχει σύσκεψη εργασίας με τους παραγωγικούς – εξαγωγικούς, επαγγελματικούς και επιστημονικούς φορείς της πόλης, καθώς και με τα επιμελητήρια της Βόρειας Ελλάδας στο πλαίσιο των επαφών που θα έχει για την παρουσία του στην 82η Διεθνή Έκθεση Θεσσαλονίκης, στις 16 και 17 Σεπτεμβρίου.
 Χθες ο πρόεδρος της ΝΔ συναντήθηκε με τον περιφερειάρχη Κεντρικής Μακεδονίας Απόστολο Τζιτζικώστα.


Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.