Σάββατο 12 Αυγούστου 2017

«Κάποτε είχε πάρει ένα εκατομμύριο για μια εμφάνιση… δεν υπάρχουν σήμερα αυτά τα ποσα»



«Καφέ, μαγαζί, τα περισσότερα τα έχω κλείσει γιατί δεν άντεξα οικονομικά.»
AdTech Ad
«Δεν υπάρχουν σήμερα αυτά τα ποσά» λέει ο Λευτέρης Πανταζής στην Σπυριδούλα Τριάντου και στην στη Secret όταν τον ρωτά αν ισχύει πως είχε πάρει ακόμα και ένα εκατομμύριο για μια εμφάνιση. «Ναι, σε μια εμφάνιση μου είχα πάρει και τόσα. Όμως άλλαξαν τα μεροκάματα, άλλαξε η χώρα. Τώρα το να έχεις δουλειά είναι ευλογία. Παρακαλάς να έχεις δουλειά, να υπάρχεις στο χώρο. Πολλοί καλλιτέχνες δεν βρίσκουν δουλειά και κάνουν άλλες… πρωινές. Καλλιτέχνες με επιτυχίες στο ενεργητικό τους δεν μπορούν να ζήσουν από το τραγούδι και έχουν ανοίξει μαγαζί».

Ο ίδιος που είχε επιχειρήσεις (καφετέριες και καντίνες σε παραλία) και ζούσε αρκετό κόσμο μέσα από αυτές, αναγκάστηκε να βάλει λουκέτο. «Καφέ, μαγαζί, τα περισσότερα τα έχω κλείσει γιατί δεν άντεξα οικονομικά για να αντέξεις και εσύ κλείνεις την επιχείρηση, ξέρω πολλούς επιχειρηματίες που οι περισσότεροι φυτοζωούν».

Πώς βλέπει την Ελλάδα τα τελευταία χρόνια;

«Ο κόσμος έχει πιεστεί πολύ, δεν περνά καλά, είναι στα πρόθυρα της φτώχειας και δεν μιλάμε για επιχειρηματίες που έχουν εκμεταλλευτεί την κατάσταση. Ένα μεγάλο ποσοστό Ελλήνων έχει φτάσει στα όρια του».

Τον έχουν πλησιάσει για δανεικά στο παρελθόν, όταν πληρώνονταν αδρά οι καλλιτέχνες;

«Χρόνια γίνεται αυτό. Μου ζητάνε δανεικά και μακάρι να έχω πάντα να τους δίνω. Ακόμα και τώρα, όμως όταν δεν έχεις να δώσεις στεναχωριέσαι.»

Χρήματα έχει χάσει;

«Πολλά μου έχουν φάει! Ο πρώτος τα παθαίνει όλα. Και συνεργασίες μου έχουν φάει. Είναι μέσα στη δουλειά μας αυτά. Από τότε όμως έγιναν πιο καχύποπτος και προσέχω περισσότερο».

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.