Πέμπτη 24 Αυγούστου 2017

Χάκετ: “Γεια σου Πειραιά, σε αγαπώ!”



Ο Ντάνιελ Χάκετ απέδειξε πως επέστρεψε δριμύτερος (πρώτος σκόρερ της Ιταλίας με 19 πόντους) μετά τον τραυματισμό του και για πολλοστή φορά έστειλε μήνυμα αγάπης στους φανς του Ολυμπιακού.

Tης Eurohoops team/ info@eurohoops.net
Δώσαμε δύο μεγάλα τρίποντα στον Σλούκα και στον Καλάθη και στην παράταση όταν συμβαίνει αυτό χάνεις το παιχνίδι”, είπε ο πρώην παίκτης του Ολυμπιακού ενώ πρόσθεσε για την ομάδα του:
Η προετοιμασία ήταν μεγάλη, δουλέψαμε 1,5 μήνα, αυτή η ομάδα βρίσκεται ακόμα υπό κατασκευή. Σήμερα κάναμε ένα βήμα μπροστά”.
Όσο για την Ελλάδα, τόνισε στην κάμερα της ΕΡΤ2:
Λατρεύω την Ελλάδα. Χάρηκα που είδα τους παλιούς μου συμπαίκτες και του προπονητές, είναι πάντα εκπληκτικό να παίζεις μπροστά στο ελληνικό κοινό”, ενώ πριν κλείσει η συνέντευξη έστειλε το μήνυμα του: “Γεια σου Πειραιά, Ολυμπιακέ σε αγαπώ”.

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.