Ο Ντούσαν Ίβκοβιτς τόνισε πως δικαιώθηκε με την απόφαση του να επιστρέψει στον Ολυμπιακό και χαρακτήρισε τον Βασίλη Σπανούλη ως τον πιο επαγγελματία παίκτη που συνεργάστηκε.
Στο Στάδιο Ειρήνης και Φιλίας πραγματοποιήθηκε η συνέντευξη Τύπου για το φιλικό παιχνίδι ανάμεσα στην ομάδα του Ολυμπιακού και τους Dusan Ivkovic Stars, το οποίο θα διεξαχθεί (20 Σεπτεμβρίου) προς τιμήν του σπουδαίου Σέρβου κόουτς, ο οποίος αποφάσισε να τερματίσει την ένδοξη προπονητική του καριέρα, έχοντας συνδέσει το όνομα του σε συλλογικό επίπεδο με τους "ερυθρόλευκους. Ο Ντούντα τόνισε πως δικαιώθηκε με την απόφαση του να επιστρέψει στο μεγάλο λιμάνι το καλοκαίρι του 2010 και χαρακτήρισε ως τον πιο επαγγελματία παίκτη που συνεργάστηκε τον Βασίλη Σπανούλη.
Σταυρόπουλος: "Ήταν δάσκαλος ο Ίβκοβιτς, θα γίνει η πρώτη επίσημη παρουσίαση της νέας φανέλας"
Θα ήθελα από τη μεριά μου να δώσω ορισμένες λεπτομέρειες για το παιχνίδι. Πρώτα να πω ότι θα είναι η πρώτη επίσημη εμφάνιση της ομάδας του Ολυμπιακού στο κοινό της. Θα είναι όλη η ομάδα πλήρης και θα είναι ευκαιρία για τους φιλάθλους να δουν την ομάδα από κοντά. Ο αγώνας διεξάγεται υπό την αιγίδα της Ευρωλίγκας, η ομάδα των Ίβκοβιτς Stars θα αποτελείται από παίκτες που έχουν αγωνιστεί για τον Ντούσαν Ίβκοβιτς και πολλοί μεγάλοι αστέρες και προσωπικότητες του ευρωπαϊκό μπάσκετ θα βρεθούν εκείνη τη μέρα στο γήπεδο. Για το ποιοι θα είναι αυτοί ακριβώς, θα υπάρχουν κάθε μέρα ανακοινώσεις για τα ονόματα των αθλητών και των διασημοτήτων που θα δώσουν το παρών.
Τα εισιτήρια θα αρχίσουν να κυκλοφορούν από αύριο, το μεγαλύτερο μέρος των εισιτηρίων, θα τιμώνται 5-10 ευρώ, θα πωλούνται ηλεκτρονικά από την επίσημη ιστοσελίδα της ομάδας και από τα καταστήματα Γερμανός και Cosmote. Δεν θα ισχύουν τα εισιτήρια διαρκείας και αυτό γιατί η σκέψη του κόουτς είναι όλα τα έσοδα από αυτό τον αγώνα, θα δοθούν σε φιλανθρωπικό σκοπό. Περισσότερες λεπτομέρειες, από αύριο κιόλας, θα δοθούν μέσω δελτίο Τύπου. Τον αγώνα θα καλύψει ζωντανά η Cosmote TV, θέλω να τους ευχαριστήσω που θα είναι στο πλάι μας, ετοιμάζουν πάρα πολύ όμορφα πράγματα γι αυτό τον αγώνα, με πολύ ωραία αφιερώματα, εκτός από την Cosmote TV, ο αγώνας θα προβληθεί και στο εξωτερικό. Αυτά από την πλευρά μας, σας περιμένουμε όλους στις 20 Σεπτεμβρίου σε αυτό το μεγάλο αγώνα».".
Ίβκοβιτς: "Θα έρθουν παίκτες από ΤΣΣΚΑ και Φενέρμπαχτσε"
Για την ζωή του μακριά από το μπάσκετ: "Το μπάσκετ είναι η ζωή μου. Μπορώ χωρίς το μπάσκετ, αλλά μου λείπει. Δεν ήμουν επαγγελματίας. Και το λέω έτσι, γιατί δεν βρήκα ποτέ χρόνο για κάποια άλλα σημαντικά πράγματα. Δεν είχα την οικογένεια πρώτη. Είχα πάντα πρώτα την δουλειά μου. Τώρα θέλω να ζήσω από κοντά τους δικούς μου ανθρώπους. Εγώ ήμουν σε όλη την ζωή μου με το μπάσκετ. Δεν έβλεπα κουμπάρους, φίλους, οικογένεια. Αρκετοί μάλιστα με έβριζαν που δεν τους έβλεπα, θύμωναν μαζί μου. Υπήρχαν χρονιές που δούλευα δίχως καμία άδεια. Δεν είχα καλοκαίρια για ξεκούραση. Ήμουν και στην Εθνική, τέλειωναν οι σεζόν και είχαν τις διοργανώσεις. Για μένα προσωπικά, θα μπορούσε να μην γίνει και αυτό το ματς. Αλλά μόνο που θα δω τόσο κόσμο, δικούς μου ανθρώπους, νιώθω πολύ τυχερός και χαρούμενος".
Για το καλοκαίρι του 2011, όταν και έφτιαξε την ομάδα του Ολυμπιακού που πήρε πρωτάθλημα σε Ελλάδα και Ευρώπη: "Ήταν δύσκολες στιγμές. Αλλάξαμε πολλούς παίκτες, έφυγαν πολλά αστέρια, το μπάτζετ κατέβηκε πάρα πολύ. Ήταν σημαντικό πως είχαμε έναν κορμό Ελλήνων παικτών. Αν μία ομάδα θέλει να έχει μία καθαρή και πλήρης ομάδα, πρέπει να έχει γηγενείς παίκτες. Μίλησε για το θέμα ο Νταν Πέτερσεν παλαιότερα. Το 2011 ήταν ένα νέο ξεκίνημα. Αυτή η γενιά έδωσε πολλά και είναι ακόμη μαζί και τους εύχομαι να συνεχίσουν με την ίδια επιτυχία".
Για τον παίκτη που ξεχωρίζει από αυτούς που συνεργάστηκε στην καριέρα του: "Είχα τόσους καλούς παίκτες, δεν μπορώ να ξεχωρίσω κανέναν. Από όλους αυτούς όμως, μπορώ να ξεχωρίσω έναν παίκτη που ήταν επαγγελματίας όσο κανένας άλλος. Tον Βασίλη Σπανούλη. Θυμάμαι ένα ματς κόντρα στην ΤΣΣΚΑ. Ίσως ήταν μετά τον Ιανουάριο, αλλά εκείνος, παρά το γεγονός πως ήταν τραυματίας, είπε «όχι» κόουτς, εγώ θα παίξω". Σε εκείνο το σημείο ο αρχηγός του Ολυμπιακού συγκινήθηκε και έπιασε το χέρι του Ντούσαν Ίβκοβιτς.
Για την σχέση του με τους παίκτες, αλλά και πράγματα που του έχουν μείνει από την καριέρα του: "Πιστεύω πως ήμουν πάντα κοντά στους παίκτες και ήμουν δίκαιος. Εγώ βάζω μπροστά πάντα τους παίκτες. Γιατί ο κόσμος βλέπει πάντα τους παίκτες, και όχι τους διαιτητές ή τους προπονητές. Δουλειά μου είναι να βάζω τους παίκτες στην κατάλληλη θέση. Όταν πήγα στον Άρη το 1980, ο Κώστας ο Δήμου, ήταν τότε κορυφαίος. Μου λέει που πας κόουτς; Θα χάσεις όλα τα παιχνίδια. Πρώτο ματς κόντρα στον Ολυμπιακό με καλούς Ελληνοαμερικανούς παίκτες. Καστρινάκης, Μελίνι, Διάκουλα, Γιατζόγλου. Τότε εγώ με τον Άρη χρησιμοποίησα τον 15χρονο Ρωμανίδη, ο οποίος τα πήγε καλά. Αυτό είναι κάτι που μου έχει μείνει. Κάποιοι ίσως πουν, πως ήταν εύκολο για μένα επειδή είχα σπουδαίους παίκτες. Δεν είναι έτσι. Δεν είναι εύκολο να διαχειριστείς μεγάλους παίκτες και μεγάλες ομάδες. Έπρεπε να είμαι πάντα ανώτερος, αλλά και να τους προτείνω συνεχώς πράγματα".
Για το λάθος με τον Ρίβερς το 1997: "Εμείς τότε κάναμε ένα τεράστιο λάθος. Το 1997 πήραμε όλους τους τίτλους. Να βάλεις τον Ρίβερς στο σύστημα ήταν πάρα πολύ δύσκολο. Μέχρι Γενάρη έπρεπε να τον διώξουμε. Εκεί έπαιξε ρόλο ο Τόμιτς. Μας βοήθησε πολύ. Μετά παίξαμε περισσότερο ποιοτικό μπάσκετ και φτάσαμε στους τίτλους. Θυμάμαι όταν πήραμε με την Σερβία το Ευρωμπάσκετ το 1997, με πήρε τηλέφωνο και μου είπε πως συμφώνησε με την Φορτιτούντο".
Σπανούλης: "Δεν είναι τόσο οι τίτλοι, όσο οι παίκτες που έβγαλε"
Για τις συμβουλές του κόουτς Ίβκοβιτς στον Σπανούλη: "Τα προσωπικά τα κρατάω για εμένα και τον κόουτς. Θυμάμαι πως ήθελε να μου λέει, πως πρέπει να είμαι το παράδειγμα για όλους. Πως αν είμαι πρώτος στην προπόνηση, πρώτος σε όλα, θα είμαι καλό παράδειγμα για τους συμπαίκτες μου".
Για το πόσο άλλαξε τον παίκτη Σπανούλη ο Ίβκοβιτς: "Με άλλαξε ο κόουτς. Μου έδωσε τρομερή ψυχολογία. Έχει ένα χάρισμα να παίρνει το 100 από κάθε παίκτη. Έβγαλε από εμένα τον καλύτερο μου εαυτό. Με στήριξε σε καλές και άσχημες στιγμές. Για έναν παίκτη, όταν έχει για προπονητή τον κόουτς Ίβκοβιτς, του ανεβάζει την ψυχολογία και παίζει το καλύτερο μπάσκετ που μπορεί. Ήταν η πρώτη φορά που στηρίχτηκε πάνω μου μία ομάδα. Το μπάσκετ είναι 24 ώρες το 24ωρο. Πάντα ήθελα να τον δικαιώσω, γιατί με πίστεψε και μου έδωσε όλα τα εχέγγυα. Δεν σκέφτομαι να γίνω προπονητής αυτή την στιγμή. Θέλω να κατακτήσω τίτλους με την ομάδα. Όταν έρθει η ώρα θα δούμε τι θα γίνει".
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.